BRAID | BOMBER JACKET | BIG STAR/ WISH LISTA DRESSLINK

Cześć Wszystkim, miałam krótką przerwę ale osoby, które śledzą mnie na Facebooku i Instagramie wiedzą, że ostatnio swój każdy woln...






Cześć Wszystkim, miałam krótką przerwę ale osoby, które śledzą mnie na Facebooku i Instagramie wiedzą, że ostatnio swój każdy wolny dzień spędzam na sesjach zdjęciowych. Nie miałam jak dodać wpisu ponieważ w wolnej chwili organizowałam sesje do portfolio lub spędzałam czas z najbliższymi. Uwielbiam stawać przed obiektywem w trochę innym wydaniu niż tu. Wiem, że chcę robić to dalej i planuję zająć się tym na poważnie. Małymi kroczkami do przodu :) 

Dzisiaj zdjęcia bardzo spontaniczne, zrobione podczas wyjazdu. Warkocz, bomberka i sneakersy - czyli coś w czym ostatnio czuje się świetnie, jest to typowy ''zwyklak'' ale chyba takie lubię najbardziej. Nigdy nie pomyślałaby, że warkocze zrobią taką furorę. Kiedyś nie wyszłabym tak na ulicę - czułam się zbyt dziecięco. Teraz uważam, że to świetna fryzura na co dzień. Powiem Wam szczerze, że zdjecia w tym klimacie są zupełnie inne. Uwielbiam tą okolicę, tylko tam potrafię odpocząć. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale mnie duże miasto męczy, ludzie żyją w ciągłym biegu nie mają czasu na nic, wszyscy się spieszą. Chociaż się tu wychowałam na pewno wiem, że nie chciałabym tu zostać na zawsze. Czasami w życiu są ważniejsze sprawy niż pieniądze, ''kariera'' w pracy czy rzeczy materialne, które tutaj szybko przychodzą, najważniejsze jest to kim jesteśmy i z jakimi ludźmi przebywamy na co dzień. Czasu nie kupimy za pieniądze, a on wciąż ucieka... takie to moje przemyślenia na dziś :)
Podobają Wam się zdjęcia? Piszcie w komentarzach :*




Pod zdjęciami dodałam kilka propozycji od Dresslink z poprzedniego wpisu. Jak wejdziecie dajcie znać co o nich myślicie. Może jakiś wpis z jednym z tych ubrań ? :) 







































KLIK


Podobne posty:

16 komentarze

  1. Fajny look:)Super bomber jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka fajna :) uwielbiam to, że wróciła moda na warkocze.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Wyglądasz pięknie :)

    Obserwuje i tu i na fb i zapraszam do siebie- http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylówka :) Bomber i warkocze to świetny duet - też postawiłabym na taki gdybym miała taką kurteczkę :D Ale to jeszcze przede mną :D
    Realizuj się w foto-modelingu :) Sama ostatnio doświadczyłam takiej profesjonalnej sesji zdjęciowej i mam niedosyt :D
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna sesja ! Bardzo fajnie wygladasz :) kurtka super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomber to też mój numer jeden :)
    Ślicznie ci w warkoczyku :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bomberka. Widzę mocy wiatr miałaś podczas zdjęć :D U mnie pada :( Klikłam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest ten bomberek! i super wyglądasz w takim francuzie! :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh te bomberki - królują :) Chyba się na taką skuszę! Super zdjęcia, pozdrawiam buziaczki i klikam "obserwuję":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepieknie wygladasz i sliczny warkocz! obserwuje

    mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia bardzo podobają mi się spodnie. Obserwuje i zapraszam do mnie na bloga ukrywamsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomber w połączeniu z tymi spodniami - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bomberki są hitem sezonu. Sama jestem posiadaczką ostatniej kurteczki z proponowanych rzeczy,ale niestety na mnie okazała się za krótka. :(
    Masz bardzo zgrabne nogi,nic tylko pozazdrościć stylu i figury. :)

    PS. Poklikałam we wszystko mogłabyś również się odwdzięczyć? :)
    Miłego wieczoru. :*
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega zdjęcia!!!!!!!!! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
Na blogu nie są akceptowane wulgaryzmy oraz obraźliwe słowa, które mogłyby kogoś urazić.

Flickr Images