Pink & All star

Hej wszystkim!  Tak jak pisałam we wcześniejszym poście dopadła mnie jakaś zła passa - same problemy. Staram się nie dołować i niep...


Hej wszystkim! 
Tak jak pisałam we wcześniejszym poście dopadła mnie jakaś zła passa - same problemy. Staram się nie dołować i niepotrzebnie nakręcać bo to niczemu nie służy.
Mam nadzieję, że niebawem to minie bo przecież zawsze po burzy wychodzi słońce! :)

Czasami człowiek wpada w wir powtarzając codziennie ciągle te same czynności i wtedy nadchodzi monotonia. Zawsze wtedy w porę trzeba zareagować. 
Ja dla odmiany zapisałam się na kurs przedłużania rzęs :D jest to dla mnie nowość ale zawsze lubiłam się bawić w '' takie rzeczy''. Więc do dzieła! :)

Converse -  BUTSKLEP      T-shirt - HOLAHOLA





Podobne posty:

11 komentarze

  1. Uwielbiam białe trampki !
    A stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódnica:) dziękuję za obserwację, ja również obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja. uwielbiam converse ;P
    www.wybuchowakatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny outfit! :)
    Uwierz mocno w to, że będzie dobrze i zobaczysz poprawę.
    Powodzenia na kursie :)

    Również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wazne żeby w porę dostrzec tą monotonie i z nią walczyć ;)
    Ps piękna stylizacja; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Wazne żeby w porę dostrzec tą monotonie i z nią walczyć ;)
    Ps piękna stylizacja; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladne ubranie. <3
    polishhotties.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam conversy i jestem z nich strasznie zadowolona,szkoda tylko,że podeszwa zaczyna pekać.... :(

    Cudowna stylizacja,zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko piękne ;**


    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka i buty *.* Pięknie wyglądasz
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj.
Na blogu nie są akceptowane wulgaryzmy oraz obraźliwe słowa, które mogłyby kogoś urazić.

Flickr Images